Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 25, 2014

kenangan mengusik jiwa

 bismillahirahmanirahim

sekian lama setelah berbulan bulan tak update blog
rasa rindu menerpa ke sukma
eceh
dengan tajuk post aku dah cam tajuk siri upin ipin
hahaha

lama sungguh aku tidak menaip apa apa di blog
bukan apa
bila nak taip guna henset leceh bebenar
so ni dah ada ada laptop pinjaman adik ipar aku
dengan line internet yang agak laju sikit dari siput
dapatlah update sepatah dua kata
haha

bukan apa
aku tengah menanda PT3 sejarah
bila baca esei yang budak tulis
terus jadi stress
bila ajar faham
bila tulis lain jadiknya
maka baik aku berehat kejap dengan melepaskan segala kerinduan yang amat mendalam ke atas blog ini
hue hue hue

sebelum tu sambil rehat ni sambil tengok balik gambar kawen yang lama
rasa nak marah
sebab kenapa dulu aku kurus sangat?
hahahaha
ini memang betul betul tidak adil
 kalau dulu aku bak pokok pinang yang ramping
sekarang bagai pokok mangga yang maha rendang
hahahah


ni masa lepas beranakkan emir zhafran
makin zhafran besar
tumbesaran aku pun turut mengiringi tumbesaran anak aku
hahaha

tapi takpa
selagi laki aku tak cakap
sila kuruskan badan
aku maintain ja camni
hahahah

hidup aku sekarang macam biasa
macam pasangan yang berumahtangga yang lain
pejam celik pejam celik dah empat tahun kawen
dan sepuluh tahun dah kenal ngan suami aku yang tinggi lampai itu
kawan kawan aku kebanyakan anak dah dua
dan ada jugak yang kawen sama tahun ngan aku
tapi anak dah tiga
memang aku tak dapat nak kejar
haha

insyallah memang plan nak menambah ahli keluarga tahun ini
pil semua dah stop
ada rezeki kami menadah tangan bersyukur
nama semua dah ada
jangan mainmain
bab bab nama ni aku memang eksaited
hahahahha

sekian sahaja untuk entry kali ni
banyak lagi entry akan menyusul lagi
catatan kali ni hanya nak habaq yang aku masih berblogging
hahaha

sekian
tata

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: