Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 2, 2014

ada apa dengan 28.08.2014

cun dok tarikh 28.08 tue kan
ahahahah
sebenarnya tarikh perkenalan aku ngan hasben
saja ja la nak bagitau
hahaha

cuti minggu lepas aku memang tak p mana
dok berteleku ja kat rumah banglo ni
hahahah
perasan rumah banglo
walhal pondok buruk ja pun
hahahah

selalunya kalo time time cuti camni
ramai yang akan mai melaka
so kami memang tak ke mana
maka ramailah yang akan mai rumah aku
tak pa
aku lebih suka orang mai rumah aku tau
tapi kalau nak mai
bagitau la awai awai
ni kalau nak mai pukul 10
pukul 8 baru nak habaq
buleh gelabah kak shell
mau tak nya
rumah aku ni macam langit
"langit tidak selalunya cerah"
serupa jugak macam rumah aku
tidak selalu sentiasa kemas siap naik bintang
hahahah

jadi jangan bikin kak shell gelabah
nak mai habaq awai awai
sekurang kurangnya kak shell tak jeng kreng
hahahah

hari tu ada sekali
sepupu hasben aku nak mai dan dan tu jugak
perghhhh
aku punya gelabah sampai pecah peluh jantan menitis
mana dengan dapur bersepah
mana dengan  bilik tetamu aku longgok baju bajan
mana dengan pinggan tak basuh
lantai tak mop
nampak tak di situ
bertapa bersepahnya rumah aku ketika itu
hahaha

maka time time tu aku bertukar jadi robot
zap zap zap terus semua selosai
ahahaha
jadi
atas apa yang sudah berlaku terhadap aku beberapa kali
time weekend aku akan pastikan rumah aku sentiasa berkemas
sapu lantai tu ada la sehari sampai tiga kali
get ready omputih kata
maka kalau sapa sapa tepon jam jam tu jugak nak sampai
aku ok aja
hahahaha

ni kesah aku pagi tadi
hari ni aku ada observation dari PPD
aku mati mati ingat dia dah tak mai
sekali pukoi 8 aku naik bilik guru
perghhh dah ada dia
mau cuak aku
lesson plan satu binatang apa pun belum aku buat
biasala...
bila dah lama cuti
aku mana dah nak ingat kerja kat sekolah
aku pun terus on komputer
sekali lineeeee
ya ampun
slow nak mati
dah padahnya tak jumpak apa yang aku nak cari
terpaksa guna plan B
nasib baik la dapat prepare semuasemua tu dalam dua jamlebih
after rehat sampai lah pukoi 12 40 dia observe aku
lama wooo
tapi takpe
aku ok ja
hahahaha

lepas habis ja observed tadi
kepala akumacam baru habis periksa add maths
rasa berattt ja
hahahah
mau tak nya wei
dua jam aku kena speaking
hahahah

dah minggu ni plak
laporan PLC kena hantar
baru ja masuk sekolah
bertimbun dah kerja
ini baru cuti 4 hari
tapi takpa
aku tau semua cikgu memang banyak kerja
tak terkecuali aku
tapi time satu ketika aku tadak kerja
uihhhh punyalah syiok
hahahah

 ni kertas peksa budak budak percubaan SPM belum tanda
banyak jugak
3 paper beb
jenuh juling mata ko nak menanda
tapi takpa
kakshell kan hulk
hahahah

sekian laporan aku
gambar ilek
sebab dalam laptop ni nan hado gambar
semua dalam henset

 
Isteri Incik Fahmi =p

No comments: