Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 15, 2015

hungry bear, bukit beruang melaka

last week aku ada ajak laki aku p makan kat luar
dah semedang je asyik masak
nak jugak makan makan kat luar kan
so cadangan makan kali ini adalah di HUNGRY BEAR, bukit bear(beruang)
:p
cadangan makan ni atas cadangan kawan aku
dia kata sedap lazat menyelerakan gitu
jadi moh ler kita ke sana ke sana sana sanaaaa


bila masuk kat dalam restoran ni akan ada cenggini kat belah hujung

asainya nak p beli ikan ja.itu yang aku pakaikan cenggitu ja kat anak aku.sekali bila aku menyuarakan hasrat hati kat suami aku nak ke sni terus dia on.maka comotlah anak aku ketika ini



kami order satu set yang berharga RM 39.90
pizza 1 pan tu
breadstick
mushroom soup dan garlic bread
dan american tea
habis licin kami makan
menandakan sedap la
dan tak muat
isi pizza pun ok la

lokasi cadangan makan ini ialah :

bila ko nampak petronas bukit beruang
pertonas tu pastikan sebelah kanan ko
jalan lajak sikit akan ko nampak old town white coffee kat BB Bazaar
dan sebelah Old town tu lah hungry bear
get it?

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: